aku cerita, hangpa baca naaa...hehe.. satu lagi, Terima kasih daun keladi sebab rajin singgah sini...sayang hangpa sumaaa...hihhi

Monday, August 27, 2012

raya - edisi attack rumah orang

semalam gua dan ex-kelas gua konvoi raya.



 Teringat masa kat dalam kelas hidraulik dulu. Bila lecturer ngaja, semua melopong je..tak paham. Semua sengal-sengal dan blur.

Tapi...


masa berlalu.. semua yang dedulu nakal gila sampai kelas kena ben dengan lecturer, sekarang dah 
ada kerjaya masing-masing. Ada yang dah tunang.. dan ada juga yang dah kawin.. yang tengah tunggu
nak jadik bapak orang pun hade..

macam tak pecaye. tapi tu la hakikat. Ni baru beberapa tahun je tak jumpa. Kalau beberapa tahun lagi
la kannn...macamane la gamaknye yea..isk..emosi plaks gua

k,lah..ada tetamu datang beraya. Laki.. dua orang..hehe..ada can nih.. Gua nak pi buat air sat.. alaa...bukan susah pom, amik ais batu letak dalam jag pastu taruh air oren botol tuh...senannngggg....ngee hehehe... okbai


1 comment:

Tem said...

eh eh. comel kau kan.

mungkin dlm bbrape tahun lagi kau bakal jadi mak org. eh?

kbai.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...