aku cerita, hangpa baca naaa...hehe.. satu lagi, Terima kasih daun keladi sebab rajin singgah sini...sayang hangpa sumaaa...hihhi

Saturday, August 25, 2012

ni ada gua nak cakap sikit ni

abang mejah kasik. hehe...Poyak pun ada kasik juga. handmade tuuu...hihi

raya dah masuk hari ke tujuh. Kepada yang berpuasa enam tu, tahniah gua ucapkan. Oh ya, gua baru teringat yang gua tak hapdet untuk ucap selamat hari raya kat korang semua kan?. ape la gua ni. kesian kawan-kawan maya gua. err. motif sangat ayat ni.

raya gua tahun ni tiada apa yang menarik. Mungkin sebab usia gua yang semakin meningkat menyebabkan gua semakin matang dan tak terasa nak beraya. Lagipun kalau beriya sangat beraya karang, gua pula sengkek kena bagi duit raya. Anak buah, anak sedara mara semua kalau udah berkumpul tu, kemain ramai lagik. 

baju raya untuk tahun ni, gua sediakan tiga pasang je. kot-kot nak berkonvoi ke hape. Sepasang untuk konvoi dengan family, sepasang dengan kawan-kawan sekolah menengah dan sepasang lagik dengan kawan-kawan masa study kat poli. Untuk marka, takda. Sapa suruh dia tanak belikan untuk gua. lalalaa

hari ni mak gua masak laksa. seperiuk besar. Kemain lagi macam nak nyambut menantu. Sesiapa nak datang amatlah dialu-alukan. Dua tiga kali juga lah gua kena ulang alik ke kedai, cari daun kesum, bunga kantan bagai-bagai semua. Dah la kedai banyak yang tak bukak lagi kat area rumah gua ni. Lagi haru bila dah balik dari beli daun-daun tu semua, gua lupa beli laksa(mee dia tu) nye pulak. haru haru...terharu betul gua.

okay lah, ngapuro seng akeh2 kang..selamat hari botho..maaf lahir batin.. kok panjang umurnya, jumpa lagi tahun depan yo ... ^^,

7 comments:

syafiqakarim said...

yg ber highlight tu mende? -.-

si ngokngek said...

wooo laksa..so hang kena lar bawak calon menantu..haiyakk

JaNnaH said...

ayat last to ada bau jawa

e_darel said...

nak datang ni . cepat angkat hidang .

Cikgu Ma said...

jadi x laksa? kata x beli laksa..hehe

Tem said...

err err. jawa ke? eh. aku gugel tak jumpe :|

Yana Empire said...

iqa : cuba teka?

ngokngek : ihihi..malu ah -.-

jannah : kuat tak bau dia? tu bau iqa kentut tu

e darel :jemput lah makan jemput-jemput pisang yang baru masak ni...sedhappp ~ haha

cikgu : jadiiiii...mana leh tak jadi...yana pusing balik laa pi beli.. kalau tak, lebam kepala kena luku dengan mak. haha

poyak : carik kat kamus la pulak. ce terai...hihihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...