aku cerita, hangpa baca naaa...hehe.. satu lagi, Terima kasih daun keladi sebab rajin singgah sini...sayang hangpa sumaaa...hihhi

Monday, June 18, 2012

isnin yang ohsem

lama juga gua tak jengah blog gua ni kan. em em.... gua ni memang bizi. Gua ada juga terpikir mungkinkah keturunan gua ni dulu ada sangkut paut dengan PM kita sekarang?. mungkin juga kan. kalau tidak bagaimana pula gua boleh bizi seakan-akan beliau. ehem em em... hihi. malu pula gua..hee

macam kita semua yang tinggal di bumi malaysia ni tahu, jerebu merupakan topik hangat sehari dua ni. Terjadi akibat dari pembakaran jiran sebelah kita. so, kalau keluar tu, bawak-bawak la singgah ke farmasi kejap untuk beli mask tu..macam-macam kaler ade tahu tak. harga pun lebih kurang secucuk sate je.. tak mahal kan kann..haha.. apa pun, kesihatan lagi penting . kalau tanak pakai mask, pakai la purdah. pun boleee




                                                    

                                                 

aha, gua penat la menaip. kalau la ada lappy yang gua cakap je, dia terus taipkan kan bagus. em em


haa.. ape gua nak cerita lagi eh hari ni.. hari gua biasa la. tapi malang sikit jela..ada la dua tiga kali juga malang gua. tapi gua ni jenis kulit muka tebal. so, gua tak terasa ape pon. em em
meh cek list ni :

  1. jam 10 am : gua naik opis nak potostat kertas testing tu, makcik cleaner tu pulak tengah  operasi mem-vacuum ..geologist tu tanya gua, tengah buat projek MRT ke? dalam suasana bising dek bunyi vacuum tu, pendengaran gua mendengar lain. err..gua dengan kompiden nye menjawab semula " banyak kerja, penat macam nak mati " 
  2. jam 6 pm : gua balik lepas overtime sejam. rajin kan gua ni? em em..ni overtime pertama gua sepanjang 3 bulan kebelakangan ni. okeh. sambung cerita. gua start motor dan terus menghala ke stesen minyak sebab gua teringat mak gua pesan pagi tadi isi minyak motor tu. err..gua isi ..err..singgit.. gua sebenarnya nak isi rm 2, tapi molot gua ni gatai tercakap singgit. err..tapi takda masalah kan kalo isi singgit pun?apasal akak pam minyak tu pandang gua semacam
  3. jam 8 malam : mak gua suruh pegi beli roti. gua start motor...vroooommmmm.....jauh sikit dari rumah gua, enjin motor gua mati. 
         Gua terpaksa sorong semula motor gua

sekian sahaja cerita hari ini. salam rindu buat kekasih lama dan baru. ececehh 



4 comments:

syafiqakarim said...

kahkah.aku terlupa kau masih wujud


weh weh..hihi <3
ah,lupa nak ckp apa.....demdem


haa...kesian juga kau.eh? =.=

Yana Empire said...

me gusta

Uncle Jonni said...

owh.... minyak abis ka ? huhuhu

light ad-den said...

aduhhh -.-'

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...