aku cerita, hangpa baca naaa...hehe.. satu lagi, Terima kasih daun keladi sebab rajin singgah sini...sayang hangpa sumaaa...hihhi

Monday, April 23, 2012

perasaan.

serious lama tak update.alah,apa lu kesah?blog gua sekarang banyak mata-mata.jadi bila nak menulis itu perlu berhati dan sembunyi identiti.hmm,ok.to be honest gua ada benda nak luah kan since gua ni forever alone,so blog ini je lah menjadi tempat gua meludah dan menangis.ok, macam ni.tidak di nafikan sekarang ni gua menjadi seorang yang ego,paranoid,introvert atau dalam erti kalau lain gua jenis pk hal sendiri.sebab nya,

1. pengalaman lampau mengajar gua mcm ni
2. gua saja-saja nak jadi macam ni

baru baru ni hidup gua di datangi oleh jejaka jejaka yang gua rasa,okay lah~~~~~
cuma,gua tak berani untuk declare apa apa since gua ni memang sedikit anti lelaki.maksud gua, gua banyak di sakiti sebelum ni.dan pengalaman tu buat gua jadi susah buka peluang lagi dan lagi.paham?gua cuma bole cakap,DI TINGGAL kan dan MENINGGALKAN adalah berbeza.kalau lu kena tinggal,lu akan paham situasi gua.tp kalau lu teridir dari manusia yg meninggalkan itu pula situasi lain.senang kata,gua belum ready untuk stage lain.dan gua sendiri selesa menyendiri.





korang pula terdiri dari golongan yang di tinggal atau meninggalkan?

7 comments:

Cikra said...

kira lepas disakiti ni ambik peluang berhati-hati la ye. hehe.sabar. mungkin ada yang lagi baik menanti :)

MizzTina said...

dua² pernah.. ditinggal n meninggalkan.. tp ditinggalkn tu lbh byk.. kdg² rs jantan ni mcm...errk, ssh nk ckp..

Anonymous said...

gua di tinggalkan.
dan gua rasa macam "arghhh" gua benci
setia lagi !

anis madu said...

apesal kisah cinta lu sama pesen macam gua hah? gua paham perasaan lu. banyal lagi kumbang beb! tapi carik lah kumbang yg tak busuk. ekeke :p

Yana Empire said...

hafzee : mintak-mintaklah dipertemukan cepatttt...aminnn..kehkeh

Yana Empire said...

mizzkechique : sabar-sabar..itu pengalaman.. kehkeh.. hero mesti kena kalah dulu kannn kann

Yana Empire said...

anis madu : kumbang wangi dah makin pupus la sekarang..sadis !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...