aku cerita, hangpa baca naaa...hehe.. satu lagi, Terima kasih daun keladi sebab rajin singgah sini...sayang hangpa sumaaa...hihhi

Tuesday, April 24, 2012

bekstebb.

kau penah hadapi situasi ni tak?.

kau ada kawan, okehh..nak senang paham, gua namakan kawan 1 ngan kawan 2 okehh..

bila kau jumpa dengan kawan 1 ni, masa tu kawan 2 kau takda. kau borak borak dengan dia. siap gelak guling sama sama tapi dalam masa sama kau jugak dengar dia cakap (kutuk) macam-macam pasal kawan 2 kau. Pastu bila kau jumpa kawan 2 kau, kau pun ada dengar jugak yang dia ada kutuk sikit sikit pasal kawan 1 kau.
Kawan 1 kau macam nak suruh kau jauh sikit dari kawan 2 tapi dalam masa sama kawan 2 kau tanak kau rapat sangat dengan kawan 1 kau.

kira macam bekstebb jugak la kan? tikam belakang cakap melayunye =',=

Gua taktahu apa masalah diaorang . Sebab bila tiga-tiga jumpa, (gua,kawan 1 & kawan 2), gua tengok okayyy je depa nih.. kemain lagikkk bertepuk tampar.

Gua kadang-kadang jadi heran. Bukan takat heran je beb..Gua rasa takut. Sebab, dari pengalaman akak gua, dia kata orang yang macam ni punya pe'el, baik depan je. Belakang kita taktau..Kalau dia boleh mengata kawan kita depan kita, tak mustahil dia boleh mengata kita depan kawan kita yang lain jugak. Bukan ke macam haram jadah perangai nye? ye dakk ye dakk..gua baru nak hidup beb, baru nak tengok dunia luar. sepanjang kehidupan gua yang tenteram ni, gua cuma ada sahabat sahabat yang baik je. Macam poyo je ayat gua kan? tapi apa gua kesah, yang penting gua dapat update entry gua hari ni. Kalau tak, gua mesti malas nak update kadang kadang sampai berbulan bulan. dem kan?

Gua baru baca entry abang ni, pasal sahabat. Korang jaga jaga jugak beb, cari kawan yang boleh pandu korang ke arah yang baik. Jangan hepi hepi berpoen kat donia je, tapi sebenarnya hepi tu tak membantu korang kat akhirat pong. ok dah, babai



kau insert la mana kau nak !


3 comments:

mizzkechique said...

kdg² xleh percaya 100% kt kwn..

syafiqakarim said...

gua da biasa kena mcm ni.
buat bodo je.

LiNda said...

akak akan elakkn diri dr rapat dengan orang mcm tu. Nanti dia tikam kite gak..huuu..sedih sebab dah penah kene..waaaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...