aku cerita, hangpa baca naaa...hehe.. satu lagi, Terima kasih daun keladi sebab rajin singgah sini...sayang hangpa sumaaa...hihhi

Friday, April 27, 2012

Bersih ke Ber-shit?

dari golongan yang berpangkat sampai laa yang tak berpangkat sangat sehinggalah kepada orang yang langsung takda pangkat termasuklah orang-orang yang dah ada pangkat sebagai mak orang, apak orang, makcik, pakcik, mak ucu, mak de, pak chor dan sekalian-sekalian manusia kat Malaysia ni tengah dok hangat bercerita pasal isu BERSIH yang akan diadakan esok.




kalau pi mamak ka, duk dalam teksi ondeway nak pi kelas ka, mesti semua orang naik letih anak telinga dengar. Semua orang nak bagi pendapat seakan-akan mereka lah yang sangat benar.  orang ni salah, orang tu betul. macam-macam ..haha

Namun, apa yang dihairankan adalah daripada berpuluh-puluh pemimpin yang berserban, mengapa tidak satu pun yang boleh mengepalai BERSIH ini?. Mengapa pejuang LGBT  dan juga seorang kafir juga yang diangkat? DAN..penyokongnya adalah melayu dan kebanyakannya islam?esok tengokla berapa ramai yang akan baring kat jalan. pekik-pekik semua.kahkah

memang takda kaitan pun dengan serban ke LGBT ke kann.. gua rasa je. sebab depa nak bersihkan senarai undi, guna dakwat kekal la hape bagai tu sume je.. cuma la kan..apesal haa..kena jugak eh buat demo?.hai laaa..macam-macam

ape yang pasti, esok gua nak pegi kerja. seronok la gua kerja esok. sebab ketua gua pergi bersih ni..lagi pulak esok gua half day. senyum la gua..hihi

#tunggu dan lihat je.. mungkin juga jika pembangkang menang PRU akan datang ni, mereka akan jadi lebih baik dari pemerintah sekarang. who knows kan? *buat mata juling ..time tu la baru kita tahu pembangkang ni bersih ke ber-shit. kan kannn

1 comment:

kura said...

peninggg pk pasal bersih. eshh.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...