aku cerita, hangpa baca naaa...hehe.. satu lagi, Terima kasih daun keladi sebab rajin singgah sini...sayang hangpa sumaaa...hihhi

Tuesday, January 29, 2013

kehidupan normal seorang yana

dari pagi tadi membawak lah ke tengahari (waktu aku buat entry ni) aku rasa dah berjuta trilion kali aku menguap. Duduk melangut kat rumah memang "menyeronokkan". 

kredit henfon dah lama berkeadaan sifar. langsung tak berbunyik. Lagi-lagi bila waktu susah, memang takpayah berangan lah ada 'kawankawan sahabatsahabat' nak bertanya kabar apatah lagi nak tolong topupkan. 


nasib baik la ada gambar hutan hujan yang penuh kehijauan dan menenangkan ni. Jadi, aku tidak berasa sunyi. *motifff


ini besday cake gua tahun lepas. Order kat kedai kek . entah amoi mana tah buat..sedap boleh tahan la. sebab amoi yang buat. Kalau Chef 5 rencah 5 rasa tu yang buat maybe lagi sedap tak hengat la kot


aku rindu masa ni. Takpayah pikir kerja. Tiru Buat esaimen je sampai pengsan


actually aku pun taktahu apehal aku letak gambargambar ni semua. Mungkin jugak nak menunjuk-nunjuk berkongsi gambar lama dengan harapan ada lecturer atau bos yang teringat muka aku dan sekaligus amik aku sebagai kekasih anak angkat dorang. ohmaigod sangat

aku pening sangat duduk rumah melangut sekarang. Dah dapat kerja tapi taktahu bila lapor diri sedangkan aku dah resign kerja lama. Baru dua hari aku duduk rumahnye pon . erghh

pahni, aku nak pandang ke depan je walaupun gambar atas ni pandang ke atas. 


"diari 2012 dengan rasminya ditutup dan di campak bawah katil hikmat."
*motif sangat baru nak tutup diari 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...