aku cerita, hangpa baca naaa...hehe.. satu lagi, Terima kasih daun keladi sebab rajin singgah sini...sayang hangpa sumaaa...hihhi

Saturday, June 2, 2012

cuti yang sempurna

pagi-pagi gua bangun, . gua on lappy. gua on tenet.. Gua roll semua cerita kat fb. Gua singgah baca catatan baru kat blog orang. Gua dengar semua lagu kat lappy gua. dan gua buat segala-galanya di hari cuti yang bersejarah ini. Gua bersyukur kerana gua tinggal di malaysia dan sultan nya semua baik-baik belaka. Cuti adalah merupakan saat yang paling di tunggu-tunggu oleh gua dan opismet gua. Lagi-lagi hari sabtu. memang kami suka. Sebab setiap hari sabtu kami kena kerja halfday. Kami tak rajin tahu tak . grr..  dah lama online, poke orang sana-sini, baca gosip retis tempatan dan luar ditambah dengan gosip politik semasa, tetiba baru gua teringat, 



Gua belum basuh kain, gua belum basuh pinggan, gua belum breakfast, gua belum sapu sampah, gua belum gua belum gua belum semuaaaaa.................arghh


gua nak cuti yang sempurna. kasihanilah gua


3 comments:

Tempoyak said...

biler macam tu jadi. aku harap aku ade org gaji.

syafiqakarim said...

skng da tak cuti kan?sila hapdate

e_darel said...

comel comel comel comel !

gua maksudkan chibi maruko chan tu .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...