aku cerita, hangpa baca naaa...hehe.. satu lagi, Terima kasih daun keladi sebab rajin singgah sini...sayang hangpa sumaaa...hihhi

Thursday, June 7, 2012

catatan gua hari ni

hari ni gua semangat pergi kerja sebab abang gua kasik pinjam motor baru dia untuk gua bawak pergi kerja. Gua jaga elok-elok tahu tak. Sampai gua nyaris kena langgar dengan lori ayam sebab gua tetiba masuk lane dia. Gua elak lopak je..bukan salah gua la kan. alaa, setakat kena hon, gua buat pekak je. Ada gua kesah walaupun berdebar jugak gua tadi.

masa rehat tadi gua semangat pegi pejabat pos sebab gua nak menabung kat asb untuk saving duit untuk kawin nanti. mana la tahu kan, kot-kot ada jodoh datang awal.. wahaaha

lama crazy tunggu kau tahu tak. masa gua datang, gua punya number 161. Yang orang pos tu tengah layan 130. Pukul 1 gua sampai, pukul 2 baru gua dilayan itupun sebab gua potong barisan. Gua tengok number sesapa yg dipanggil tapi manusia nya tidak muncul, gua terus dengan konfiden nye mara ke kuanter. haha..gua harap takda sapa perasan yang gua buat macamtu.. haha..

hari ni walaupun semangat je pergi kerja, tapi semangat gua luntur masa balik kerja.. ERMM.. gua sesat tadi. yee...gua sesat.. gua sesat masa balik tadi. Actually gua nak pegi bayar bil broadband, tapi yela kaann gua selalu naik kereta je.. mana pulak lalu jalan motor.. gua pun dengan konfiden crazy bawak motor laju-laju teruuuusss je kat jalan motor tu. Gua rasa macam betul je jalan yang gua amik tu, tapi sebenarnye salah. Melilau jugak la gua. adoiaii.. Tapi gua takda la rasa rugi ke ape ke.. sebab masa gua pergi kerja pagi tu, tank minyak motor full.. masa balik pulak jarum tu kat tengah. maksudnye banyak lagi la kan?. haha.. bagus jugak motor honda dash tu. jimat minyak.  kiut pun kiut..laju pun laju..tapi nasib baik tak kena langgar ngan lori ayam tu. kalau tak mesti terpampang muka gua kat paper esok..huisshh..trauma gua..traumaaa



kalau kena langgar dengan lori ayam tadi, agak2 lu orang, tajuk apa paling seswai..haha

2 comments:

syafiqa said...

kasihan yana.
naseb baik sihat lagi.


hewhew

Puyak said...

yana yana. kau berangan mase bawak moto ni. meh sini wa lempang lu laju2. kasi sedar sikit. dushdush

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...