aku cerita, hangpa baca naaa...hehe.. satu lagi, Terima kasih daun keladi sebab rajin singgah sini...sayang hangpa sumaaa...hihhi

Sunday, May 27, 2012

kejar

terkadang rasa useless juga bila pasangan kita lebih bagus dari kita. Dan kita pulak terkial-kial nak ikut langkah dia. Dia dah jauh ke depan sedangkan kita masih lagi bertatih nak kejar dia. 







sampai satu masa, mungkin banyak lagi perbezaan bakal timbul bilamana cuma hanya keburukan yang dilihat berbanding kelebihan.



6 comments:

Asyiqin Haulisah said...

itu mintak jauh. fuh fuh fuh.

Uncle Jonni said...

tiada manusia yg sempurna... huhuhuhu

Camy Alya said...

apabila sefahaman tiada lagi. sobs

syafiqakarim said...

entry ni menganjeng aku ke

Cik Kay Jue said...

betul tu.. manusia berubah mengikut hormon dan beredaran masa juga pemikiran.. :)

Yana Empire said...

korang ni memahami betul laa..sayang la korang sgt2...hikhik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...