aku cerita, hangpa baca naaa...hehe.. satu lagi, Terima kasih daun keladi sebab rajin singgah sini...sayang hangpa sumaaa...hihhi

Sunday, March 17, 2013

sayayanayangosem

*kemas beg, packing barang, seterika, tilam, apasemuasemuanya

pertama kali. 

Pertama kali aku duduk berjauhan dengan mak apak aku. Ini lah pilihan aku. Takdir aku yang membawa aku ke tempat sekarang ni. Even jauh pun, aku bersyukur sebab aku still kerja dalam selangor. haha..itu pun sebab aku lantikan 'state'.. if persekutuan, dah tentu-tentu aku tercampak jauh kat hujung malaysia. Tah-tah silap hari bulan kena posting kat lahad datu pulak.kihkih

First day aku lapor diri kat tempat baru, tuan rumah yang hantar aku naik kereta dia. Tuan rumah tu cikgu. Mungkin dia memahami la kepayahan aku yang tak buat loan nak beli kereta lagi ni. Apapun, nasi goreng tomyam untuk dinner aku malam tu memang osem. eh

balik kerja, aku jalan kaki. Syukur kepada Allah sebab rumah sewa aku tak berapa la nak jauh sangat dari Ofis. Sepanjang perjalanan, banyak kedai makan dan stall stall kecik pulak tu. Memang meriah dengan makanan betul. Even tempat baru aku ni agak terpencil sikit, tapi banyak kedai woo.. 

hallamak, aku sebenarnya lupa nak tangkap gambar stall-stall yang jual memacam benda yang sedap dan ohsem tu. 

gambar ni je ada. yang aku sempat snap dalam ofis. heheh


otak aku takda idea nak tulis apa sebenarnya. Tapi disebabkan lama gila dah tak update blog ni, maka aku pun berusaha juga la menaip sepatah dua bicara semata-mata nak update. cewah

k lah. bai

2 comments:

Camy Alya said...

eh kau dah kerja?

Yana Empire said...

Yeeppp...camyyy...rindu kau

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...