aku cerita, hangpa baca naaa...hehe.. satu lagi, Terima kasih daun keladi sebab rajin singgah sini...sayang hangpa sumaaa...hihhi

Monday, August 13, 2012

bila gua buat kerja sekolah

gua berani cakap yang sapa jadi adik gua, beliau memang sangat bertuah. Bukan sahaja ada kakak yang kiut macam gua, tetapi beliau bertuah kerana beliau tidak perlu bersusah-payah menyiapkan tugasan sekolah yang diberikan oleh guru beliau. Sebab setiap kali beliau ada kerja sekolah, mak gua pasti panggil gua untuk menyelesaikannya. =;=
adik gua sedap tidur malam tadi, gua pula kena buat. Ni antara homework beliau

ni sebenarnye tin kosong, tapi cikgu cikgi adik gua suroh hias. haa..hamek 
kau..aku hias guna tanah liat kaler pink + pepel + kuning.. (harap cikgu
adik gua tak cakap adik gua cik pon)




bukan takat hias tin itu sajork, malah gua juga terpaksa dan dipaksa membuat ikan, 
mewarnakan serta menampal ke atas kertas lukisan adik gua. Gua tibai jela, dah laa gua nak pegi kerja 
esok. Kalau gua bangun lambat, siaplaa kau adikkk..grr

untuk kemasukan sesi persekolahan tahun depan, gua dah mintak mak gua daftarkan gua je untuk gantikan adik gua yang darjah dua tu. =;=''




4 comments:

Anonymous said...

kalau gua jadi cikgu.
gua tak nak bagi markah.


haha

yana.dah 89.ihiks


iqaGOJES

Izzah Shahidan said...

kemas la tin tu. buatkan satu.hihihih

adibahfaizah said...

HAHA..nak apply jadi adik la..mntk tlong siapkan asignment :P. hehe

Tem said...

gua harap mak lu x lupe daftarkan name lu masuk sekolah. nnti gua belikan crayon baru :|

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...