aku cerita, hangpa baca naaa...hehe.. satu lagi, Terima kasih daun keladi sebab rajin singgah sini...sayang hangpa sumaaa...hihhi

Thursday, July 12, 2012

terasa tapi ambil masa

Gua tak nafikan ada juga orang yang suka bagi nasihat kat gua. Gua sangat hargai. Gua ni pun memang jenis melayan je apa orang cakap.. ada yang gua suka, gua gelak. Yang gua tak setuju pun gua gelakkan juga. Tapi gua bukan lah masuk telinga kiri pastu pusing-pusing keluar telinga kanan. Gua bukan macam tu. Tapi kalau kawan rapat gua yang bagi nasihat ke apa-apa konflik atau statement yang gua tak setuju, memang gua bantah je. Tapi itu kalau kawan yang betul-betul gua sayang dan hormat la.. Oh ye..gua pun tak tahu apa motif gua updet entry macam ni. So, sapa yang rajin baca. teruskan la membaca.

Gua mengaku gua terasa dengan nasihat dia. Tapi gua ni jenis ambil masa untuk mengubahnya. Gua takleh ubah sepam gitu aje..berdikit-dikit kata orang. Tapi mesti dia tak sabar nak tunggu kan? ok. ikut suka.


sekadar hiasan
Macam-macam gua dah hadap selama ni. Gua dah tak kisah apa orang nak kata. Gua harap gua boleh lagi hadap untuk hari-hari yang mendatang dengan jayanya. Dan berusaha ubah diri gua jadi lebih dan lebih baik. wuwuwu..rakan-rakan blogger sila ameen kan.hihi



p/s : rakan gua ajak jumpa esok. before dia berlepas ke singapore. tapi gua keje. tak sampai hati pula nak tolak ajakan dia..err..ayat apa gua nak bagi ni..err

2 comments:

syafiqakarim said...

motiffffffffff

Liza Razak said...

aminn....semoga kita menjadi lebih baik pada masa akan datang

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...