aku cerita, hangpa baca naaa...hehe.. satu lagi, Terima kasih daun keladi sebab rajin singgah sini...sayang hangpa sumaaa...hihhi

Sunday, April 1, 2012

Contest Thank You Allah for?







ok, Assalamualaikum sahabat-sahabat semua. ehem hem hemm..hari ni nak try join contest kak ashida md anuar.  Hehehe.. Syukran pada Dhyla sebab tag..


#Berdebor-debor pulak rasenye .. hehe





Thank you Allah for faith and Islamic guidance has been given to me.



Alhamdulillah sahabat. Syukur kepada Allah. Kita adalah antara manusia bertuah yang terpilih untuk diberikan nikmat iman dan islam. Marilah kita terus berdoa supaya dua nikmat terbesar yang dikurniakan ini tetap terus menjadi milik kita sehingga malaikat maut datang menjemput kita !  (^^,)/



nak join jugak? klik sini.





#nak tag angelina jolie.  (=




6 comments:

syafiqakarim said...

namo namo.


:p

ℱᗩᖙᖺᓰᒪᗩ ᕼᗩᔕᔕᗩﬡ said...

most welcome dear !
btw , good luck yana !

Syazana نور said...

syafiqakarim: mao juga mao juga!

Syazana نور said...

dhyla: good luck juga ! ;)

eLLa n aLia said...

erk, baru tag syazana.. rupanya dah buat dulu..
kat sini..
http://nurfa22.blogspot.com/2012/04/8-contest-thank-you-allah-for.html

Syazana نور said...

ella n alia - tengs ..hehe..kita pun dhyla yg tag...hehe..lau nak tag lagi pun okayy..hikhik... btw, dah tgk awak punya. nice! n gud luck k.. lau menang , bole la belanje kopi radix. ;p ;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...