aku cerita, hangpa baca naaa...hehe.. satu lagi, Terima kasih daun keladi sebab rajin singgah sini...sayang hangpa sumaaa...hihhi

Wednesday, March 28, 2012

Kehenseman-mu membunohku.

Disaat wanita sering dipersalahkan kerana kecantikannya membuatkan kaum adam tidak berkelip dan menerima hadiah balingan periuk pabila  pulang ke rumah ,mereka sebenarnya terlupa kerana kaum adam juga boleh membunoh wanita dengan kehenseman mereka. Ironinya sikap mereka yang terlalu lemah lembut dan mengambil berat membuatkan wanita mudah terlentok. Walaupun macam silap je penggunaan ayat 'ironi' tu, aku tetap nak guna sebab aku suka. Tapi, untuk memudahkan cerita dan memendekkan ayat serta meminimumkan kesalahan tatabahasa, emm..sebenarnya aku cuma nak cakap yang aku baru lepas berselisih dengan mamat kacak tu tadi. Paling manis, di surau oke! wee..;p





6 comments:

si kiut lavender said...

oh yeah..

terserempak dgn mamat kacak di surau leh dibuat laki..hahaha

C i k P i p i T e m b a m said...

hahaahhaa... amboi~ bak 1. ade tak iras2 fahrin ke ? lallalala xD

Syazana نور said...

si kiut : hehe..(sengih2 kerang busuk)

;p

syafiqakarim said...

lu jumpa arshad ke?haha

Syazana نور said...

cik pipi tembam : bole laaa..tapi fahrin tetap di hati ..kehkeh

Syazana نور said...

syafiqakarim: wahahaha..takde makne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...