aku cerita, hangpa baca naaa...hehe.. satu lagi, Terima kasih daun keladi sebab rajin singgah sini...sayang hangpa sumaaa...hihhi

Saturday, March 2, 2013

bulan tiga dua kosong satu tiga

dua hari yang lepas aku betul-betul tak sangka. Macam-macam aku rasa macam-macam aku terima. 

Masya-Allah, Subhanallah... Sesungguhnya perancangan Allah itu maha terbaik untuk aku. Itu aku pasti. Yakin dan pasti. 

kenapa aku di berikan sesuatu yang baru sementara ada sesetengah perkara-perkara lain yang memang sebelum-sebelum ni ada dalam kehidupan aku di tarik semula. 


bila ada masa, bila duduk sorang-sorang barulah terfikir apa hikmah berlaku semua ni. Berdoa agar dikuatkan hati, di tambah iman, dan dipermudahkan segala urusan. dunia, juga akhirat. 

"Allahuma yassir wa laa tu'assir"  
maksudnya : Ya Allah, mudahkanlah jangan dipersulit."


1/3/2013 - mula melapor diri untuk bekerja. Berkhidmat untuk negara&rakyat. Demi Allah ;) 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...